Het is een moeizame start voor de nieuwe kledingsponsor van Feyenoord, Castore. Eerder kwam al veel kritiek op het Prijsvrij-logo op de rug van het nieuwe shirt en lieten fans weten niet het nieuwe shirt te gaan kopen. Nu lijkt het Britse kledingmerk leveringsproblemen te hebben en zijn de producten tóch bijna overal uitverkocht.
In de Feyenoord Fanshop op het Binnenwegplein hangen vooral nog extra grote maten als 4XL. Ook zijn er nog weinig ‘hebbedingetjes’ te koop, zoals sjaals en souvenirs, die de winkel eerder wel verkocht. “Sommige producten komen wat later”, vertelt een medewerker, die bevestigt dat leveringen inderdaad vertraagd zijn. Verder kan ze er geen uitspraken over doen. Ook online zijn de thuis- en uitshirts in alle maten inmiddels uitverkocht.
“Gaat lekker met Castore!!! NOT!”, reageert een fan op Twitter. Het online nieuwskanaal over Feyenoord @KuipTalk verbaast zich ook over de problemen, zeker middenin het drukke toeristenseizoen. Volgens hen staat Castore zelfs bekend om hun leveringsproblemen. Het is in ieder geval duidelijk dat veel fans er last van hebben en hun maat online en in de winkel niet kunnen vinden.
Middenin het toeristenseizoen en bij de fanshop in Rotterdam centrum zijn geen thuisshirts in normale maten, of zelfs maar sjaals of andere kleine souvenirs, te krijgen
— KuipTalk (@KuipTalk) July 24, 2023