Kledingmerk Clan de Banlieue gaat samenwerken met het Daniel den Hoed Fonds, de stichting die geld ophaalt voor wetenschappelijk onderzoek in het Erasmus MC Kanker Instituut. Clan de Banlieue lanceert een exclusieve rode hoodie en de opbrengsten ervan doneert het kledingmerk aan het Daniel den Hoed Fonds. “Samen maken we kanker kansloos”, is de slogan van de actie.
De details van de hoodie staan symbool voor het kledingmerk en de stichting. Zo heeft de hoodie een rode kleur en zijn de logo’s van beide organisaties verwerkt in het kledingstuk. De hoodies zijn te koop via officiële verkoopkanalen van Clan de Banlieue en iedereen ontvangt bij aankoop een handgeschreven bericht van een kankerpatiënt.
Eerder dit jaar brachten wij een bezoek aan de twee jonge Rotterdamse ondernemers Richard Lopes Mendes en Sinan Karaca, de mannen achter Clan de Banlieue. De reden was een opening van een nieuw, groter pand in Rotterdam-Noord.
Meer Rotterdamse verhalen bekijken?
Volg ons dan ook op onze social media kanalen
Facebook YouTube Instagram Twitter Snapchat