Mediamarkt nieuwe hoofdpartner Feyenoord: ‘Weer een stap vooruit’

Feyenoord Media/Tom Bode.

Mediamarkt is vanaf komend seizoen de nieuwe hoofdpartner van Feyenoord. Dat heeft de Rotterdamse club woensdag bekendgemaakt. Mediamarkt blijft tot en met 30 juni 2027 hoofdpartner.

MediaMarkt en Feyenoord hebben elkaar onder andere gevonden vanwege een aantal gemeenschappelijkheden en waarden, stelt de club in een persbericht. Zo staat het hoofdkantoor van MediaMarkt Benelux in Rotterdam en kennen beide organisaties een ‘no nonsense’ cultuur.

Ook zijn beide partijen betrokken bij maatschappelijke projecten en goede doelen en richten ze zich allebei op diversiteit en inclusie. “Een andere reden dat we zo enthousiast zijn, is dat we met ons partnership ook het vrouwenteam en de jeugd gaan steunen”, legt Remko Rijnders, CEO van MediaMarkt Benelux, uit.

Rijnders is sowieso heel blij met de samenwerking: “MediaMarkt is de elektronicaketen voor iedereen. Of het nu gamers, gadgetfanaten of klanten zijn die een nieuwe tv of broodrooster nodig hebben. En zo is voetbal een sport voor alle mensen en Feyenoord bij uitstek de club voor iedereen, waar je ook vandaan komt.”

Ook voor commercieel directeur van Feyenoord, Ruud van der Knaap, is de samenwerking goed nieuws en ‘iets om trots op te zijn’. “Met de steun van MediaMarkt maakt Feyenoord weer een stap vooruit.”