Remix van overbekende reclame

Bram Ladage wil na jaren van trouwe dienst het overbekende huidige reclame liedje ‘Wat knort mijn mage’ in een nieuw 2018 jasje steken. De patatketen is hiervoor op zoek naar muzikanten, producers, bands en andere muzikale talenten voor een hippe versie van de iconische melodie.

Bram Ladage vertelt: “We zijn toe aan wat nieuws. Een écht lekker, enigszins herkenbaar deuntje, maar dan in een hip jasje. We hopen dat zoveel mogelijk muzikale meesterbreinen zich over de tune willen buigen, zodat er een terechte winnaar uit de bus komt”.

Of het nou een hiphop beat, akoestisch meesterwerk, klassiek muziekstuk of techno topper is, niets is te gek. Diegene die mee willen doen aan ‘watknortmijnremix’ kunnen zelf hun geproduceerde melodie uploaden. Het publiek kan vervolgens online stemmen op een favoriet, de melodie met de meeste stemmen wint.

Het winnende deuntje is natuurlijk bij alle 31 Bram Ladage filialen te horen. Ook wint de muzikant die de nieuwe melodie heeft geproduceerd een geldbedrag.

Meer Rotterdamse verhalen bekijken?
Volg ons dan ook op onze social media kanalen
Facebook YouTube Instagram Twitter