Rotterdams’ visitekaartje voor binnenhalen Songfestival

Rotterdam levert op 10 juli het bidbook in bij projectorganisatie Eurovisie Songfestival 2020 (NPO, AVROTROS en NOS) in Nederland. De inhoud hiervan is nog vertrouwelijk. Rotterdamse filmmakers van Koala Koncepts en VideoAgency lichten het tipje van de sluier op door een video te maken, waarin zij laten zien waar Rotterdam echt voor staat. Wat bindt ons als Rotterdammers, waar komen we vandaan en waar zijn wij op weg naartoe?

Dit is Rotterdam!

Ook OPEN Rotterdam is meegegaan in het bidbood en pakt uit als het Songfestival naar Rotterdam komt. “Wij gaan op onze eigen wijze verslag doen en vertellen de verhalen van de fans, de feesten en brengen de sfeer van de stad in al z’n diversiteit over op elke tijdlijn.” Onze eigen Songfestivalkenner Sherill ontdekte al de plekken waar het moet gaan gebeuren…

En nu duimen maar!

Meer Rotterdamse verhalen bekijken?
Volg ons dan ook op onze social media kanalen
Facebook YouTube Instagram Twitter Snapchat