Tien grote Rotterdamse merknamen gaan samenwerken

De Make It Happen-alliantie verwelkomt tien nieuwe merkpartners. Onlangs werd het begin van een nieuwe samenwerking gevierd.
De merknamen die gaan helpen om van Rotterdam een nog betere plek te maken zijn: Cruise Port Rotterdam, Diergaarde Blijdorp, Euromast, Feyenoord Rotterdam, RDM Rotterdam en Centre of Expertise, Rotterdam Ahoy, Rotterdam The Hague Airport, Rotterdam Port Promotion Council, Rotterdams Philharmonisch Orkest en Spido. Samen hoopt de Make It Happen-alliantie om de Maasstad in binnen- en buitenland nog sterker op de kaart te zetten.

De Make It Happen-alliantie bestond al uit Havenbedrijf Rotterdam, Erasmus Universiteit, Rotterdam Partners en gemeente Rotterdam. Zij werken al drie jaar samen om de stad aantrekkelijker te maken. Het project ‘Rotterdam. Make It Happen.’ is meer dan een slogan. Het staat voor een energieke stad met een uitgesproken karakter, die nooit hetzelfde is.

Meer Rotterdamse verhalen bekijken?
Volg ons dan ook op onze social media kanalen
Facebook YouTube Instagram Twitter Snapchat